fotografibylinnea

Alla inlägg under juli 2013

Av Linnea Gustavsson - 31 juli 2013 11:01

                                   

Av Linnea Gustavsson - 27 juli 2013 13:10

                     

Av Linnea Gustavsson - 20 juli 2013 16:15

                                   

Av Linnea Gustavsson - 20 juli 2013 11:52

Hej!
Vet att jag har blogat dåligt men det beror på att jag och familjen har varit på semester på Öland.

Vi har campat i tält och haft det allmänt mysigt.

Att tälta är däremot inte min grej.

Iaf så åkte vi runt till 2 olika campingar.

En i Borgholm och en i Böda.

Tänker nu dela med mig av en mängd bilder från min och min familjs semester.

Det blir alltså 2 inlägg, en camping för varje inlägg!

                                         

Av Linnea Gustavsson - 12 juli 2013 11:10

                                   

Av Linnea Gustavsson - 7 juli 2013 19:13

En mysig dag i Vadstena med familjen.

                                   

Av Linnea Gustavsson - 1 juli 2013 08:05

         

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej vid namn Linnea. Fyller snart 16 år. Har ett intresse för foto och har haft 2 år. Älskar blått, kepsar och lakrits. Bor någonstans i Småland. Puss och kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards