fotografibylinnea

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnea Gustavsson - 26 juni 2013 10:52

Det är riktigt svårt att fota fyrverkerier!

På nyår tog jag över 200 bilder på alla rakter.

Hur många blev bra? Jo typ 2...

Det behövs en del övning och man missar hela nyår när man skall koncentrera sig på kameran.

Här kommer iaf några bilder som blev hyfsat bra!

Dom 2 sista blev faktiskt väldigt bra!

             

Av Linnea Gustavsson - 23 juni 2013 13:06

                 

Av Linnea Gustavsson - 18 juni 2013 10:38

Förlåt för dålig bloggning men en massa saker har hänt de senaste dagarna.

Har slutat nian, varit på Liseberg och varit sjuk.

I torsdags slutade jag grundskolan och det firades med att alla nior fick gå bakom en trumorkester på gatorna genom centrum, vi fick 2 rätters mat och hade fest i skolans entré.

Kvällen fylldes med både glädje och tårar.

Fick också lämna min kära klass och 9E finns inte längre.

I fredags åkte jag, mamma, syrran och min pojkvän till Liseberg.

Där tillbringade vi dagen vilket var jättemysigt.

Sen i söndags blev jag matförgiftad och hade en obehaglig natt.

Fick sedan feber och ont i hela kroppen, är df väldigt trött!

Men här kommer äntligen en bildbomb från min skolavslutning!

                           

Avslutar med en film, hihi.


 

Av Linnea Gustavsson - 12 juni 2013 15:00

Det är så sjukt svårt stt fota vattendroppar.

Men jag antog utmaningen!
Grejen är att typ 13/124 bilder blev bra.

Men ja, det får duga, blir bättre och bättre desto mer jag övar!
                         

Av Linnea Gustavsson - 9 juni 2013 12:07

Vill bli bättre på att fota porträtt så df drog jag med syrran ut i trädgården.

Resultatet blev kanske inte som jag tänkte mig.

Men jag skall fortsätta att öva!

                       

Av Linnea Gustavsson - 5 juni 2013 17:38

Passade på att fota i motljus nu när solen äntligen lyser.

Men vet inte hur jag redigerar bilderna så att solbubblorna försvinner.

Har inte kommit så långt än, därför får ni bilderna oredigerade!

             

Av Linnea Gustavsson - 2 juni 2013 19:28

                               

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej vid namn Linnea. Fyller snart 16 år. Har ett intresse för foto och har haft 2 år. Älskar blått, kepsar och lakrits. Bor någonstans i Småland. Puss och kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards