fotografibylinnea

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnea Gustavsson - 29 maj 2013 12:35

Tänkte dela med mig av lite bilder från Thailand.

Har varit där 2 gånger och senaste gången va 2012.

Bilderna är från när jag va där senaste gången, hihi!

                                                           

Av Linnea Gustavsson - 26 maj 2013 11:53

Här kommer lite olika bilder från olika tillfällen.

Blandade bilder från min tid med kameran helt enkelt!

                               

Av Linnea Gustavsson - 22 maj 2013 14:59

Varje år åker vi och plockar amerikanska blåbär!
Det är jättemysigt och väldigt enkelt.

Här kommer lite bilder från i somras     

                   

Av Linnea Gustavsson - 19 maj 2013 11:18

Körsbärsträden blommar och det kryllar av dom!
Så jag tog med mig kameran och fotade ett av dom.

                         


Av Linnea Gustavsson - 16 maj 2013 21:46

         

Av Linnea Gustavsson - 12 maj 2013 12:48


ANSIKTET
   

NICOLE SABOUNE

     

MIRIAM BRYANT

     

PANDA DA PANDA

     

THE PROPELLERS
     

MOVITS

     

ICONA POP
       



Av Linnea Gustavsson - 8 maj 2013 16:05

Gick ut och fotade i det härliga vädret.

Det blev också underbara bilder.

                                   

Av Linnea Gustavsson - 5 maj 2013 17:00

               

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej vid namn Linnea. Fyller snart 16 år. Har ett intresse för foto och har haft 2 år. Älskar blått, kepsar och lakrits. Bor någonstans i Småland. Puss och kram!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards